EEN SPANNEND VERHAAL - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Miranda Cardinaal - WaarBenJij.nu EEN SPANNEND VERHAAL - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Miranda Cardinaal - WaarBenJij.nu

EEN SPANNEND VERHAAL

Door: mirandacardinaal

Blijf op de hoogte en volg Miranda

09 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

http://picasaweb.google.com/lh/sredir?uname=108429210812888619838&target=ALBUM&id=5503347476650416321&authkey=Gv1sRgCLmkxpWW66yuTQ&feat=email

Hi Allemaal,

Voorlopig waarschijnlijk de laatste foto's vanuit Bangkok!
Ik dacht doe het hier en ook wederom proberen te skypen.
Want hier hebben ze alle mogelijkheden!
Picasa staat hier niet op alle computers zo ook sype.

Maar goed zoals je kan zien is het cultuursnuiven toch nog gelukt!
Nu niemand meer naast me zitten die mijn fouten kan verbeteren dus daar moeten jullie maar over heen lezen!
De Wat Phra Kaew gezien erg touristisch en de Temple of Down zeer mooi ook qua uitzicht! Iets te hoog voor mamma, maar ze wist haar grens, heel goed!
De voetmassage was heerlijk net wat ik nodig had! De volgende dag nergens meer last van.
Nou ja bijna dan, alleen van een gebroken hartje.... want mamma ging weg!
Snuf snuf, snel maar wat doen, uh naar de Mall altijd goed tegen verdriet.
Maar daar ben ik niet aangekomen.
Kwam op de boot in gesprek met een nl. gezin. Deze vertelde dat ze naar de weekend markt gingen alleen in het weekend geopend en de grootste van heel Bangkok.
Ik mocht mee, gezellig! Ik heb gezellig die dag met ze geshopt, drankje gedronken (vruchten cocktail), gelunched, gezwommen en gegeten een geweldige dag! Ze konden zelfs lachen om het feit dat ik hun namen maar niet kon onthouden als ik het goed heb; Mark (vader) Evelien (moeder) en Renzo en Franka uit Amsterdam! (en zo niet als jullie het lezen sorry)

Vandaag echt alleen op pad gegaan,
Ja ja naar de Mall om me te laten Harsen en weet je wat gevoelig is; je grote teen!
Hier voor 2300B wel heel veel korting gekregen hoor! Delen oor 40 is euro.
Op de heen weg met de boot ging mijn bood zo dicht lang een andere boot dat er zeker 10 mensen drijf waren en een lol dat de bemanning had! Maar het was best link om te zien! Zo een 15cm van de andere boot!
Na het Harsen werd ik aangesproken door een net vrouwje. Jeetje wat ben jij groot! hoe groot ben je? Waar kom je vandaan? Oh mijn nichtje gaat studeren in Holland!
Kom gaan we even binnen zitten!
Na een tijdje gepraat te hebben vroeg ze of ik mee wou naar haar nichtje om dingen over nl te vertellen!
Toen voelde ik allang nattigheid!
En heb het gesprek op een beleefde manier af gekapt!
Met mijn mail adres te geven (verkeerd dat wel).
Toen was het, maar kan je me niet helpen ik moet iets voor mijn andere nichtje kopen, misschien kan je adviies geven?
Toen werd ik een beetje angstig, want er werd gebeld en ze ging in het Thais praten. Stel je voor dat iemand aan de andere kant vraag en lukt het? Krijg je haar mee? of Waar blijf je, dan zou zij zeggen ze heeft mee door. Maar als je haar buiten bij de MBK opwacht, daar gaat ze naar toe! dan kan je haar beroven! Met deze gedachte heb toen heel snel gezegd dat ik weg moest! Maar dat ze een vriendelijke vrouw was!
Om te bekomen van de schrik ben ik naar het park gegaan Lumphini om hier verdere plannen heel rustig uit te werken!
Zit ik rustig van mijn lunch te genieten en mams te bellen of ze veilig was aangekomen vanmorgen, bedenk ik me ineens; Oh shit ik heb mijn kamer niet verlengt voor vandaag! Dus hup spullen gepakt en heel snel in de bloed hitte naar de hostel om te betalen.
Goed, daardoor kan ik dit nu met jullie delen op internet! hihi
Spannend verhaal he, maar ik ben nog in leven, heb al mijn spullen nog en heb ook nog onderdak voor vananvond en morgen ook maar gelijk!
Dan wordt het tijd om verder te reizen!
Daar ga ik nu nog even het een anander voor uitzoeken terwijl ik skype aan zet!

Karma wat een verrassing en we zien elkaar daarna toch gewoon geen probleem!
Lisette tja ik begrijp het wel vind het wel jammer, maar... Nee het is goed
De rest ook super leuke reacties dank jullie wel

Heel veel liefs
tot over een paar dagen!

  • 09 Augustus 2010 - 12:03

    Laura:

    Hey wijffie,

    Pas je wel een beetje goed op jezelf whaha!!! Maar klinkt allemaal wel heel spannend en ook heel erg leuk!! Ga dalijk je foto's bekijken. Ik moet zeggen mis je wel hoor, lekker even bijkletsen met een drankje. Maar geniet ervan. Zal wel even wennen zijn zeker nu je mama weg is. Nou llieverd k ben super trots op je en je bent een kanjer.

    Dikke kus en en de groetjes van mijn lover ( Rogier )

  • 09 Augustus 2010 - 16:41

    Maris:

    Hey!

    Klinkt zeker spannend!! Lieve thaise vrouwtjes zijn dus misschien toch niet zo lief!

    Doe voorzichtig daar, maar pas ook op dat je niet onwijs bang gaat worden nu, dat maakt het er niet leuker op!
    Have fun en ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!

    XX

  • 09 Augustus 2010 - 18:43

    Dick En Greetje:

    Hé Miran, ja nu sta je er alleen voor!! maar ik weet dat je het kan; je had dit vrouwtje snel door. Ik zie wel dat je erg geniet, dus:... ga zo door. Groetjes uit het Haagje

  • 10 Augustus 2010 - 10:29

    Linda :

    Hi Miran,

    Spannende verhalen! Pas je goed op jezelf! Gelukkig ben je veel langer dan de gemiddelde mens daar, dus maak daar gebruik van! hihi!

    Zaterdag was ik in de Bush van Burger's Zoo, en ik moest aan jou denken dat jij iedere dag dat meemaakt! gaaf hoor!

    Pas goed op jezelf, want ik lees graag meer van je verhalen!

    Liefs,

    Linda & Peter

  • 10 Augustus 2010 - 13:11

    Ireen:

    joehoe ben ook weer terug uit afrika en zie dat ik helemaal niet zo goed bezig ben als jij met al je verhalen en foto's... moet ik wat aan gaan doen... Ik zit nu weer achter mijn bureautje te werken :-( maar wat een verhalen joh... op jezelf gaat natuurlijk helemaal goed komen en geniet er maar vol van... enne thaise vrouwtjes... straks aan de kust kom je he-she's tegen dat wordt pas fun hahahaha dikke kus en tot snel lieverd

  • 10 Augustus 2010 - 18:52

    Eddy Van Der Heiden:

    Beste Miranda,

    Ja nu alleen. Gerlijk al zoveel mee gemaakt en nog behoorlijk spannend. Pas goed op jezelf.
    Veel succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Miranda op reis...

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

De nachtmerrie chaco

01 September 2013

Argentinië, iguazul

28 Augustus 2013

De hereniging!

27 Augustus 2013

Spits in Sao Paulo

21 Augustus 2013

De mooiste ochtend die ik tot nu toe mee gemaakt h
Miranda

lol

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 74278

Voorgaande reizen:

16 Juli 2010 - 13 Maart 2011

Miranda op reis...

Landen bezocht: