Canoa! The beach - Reisverslag uit Ecuador, Colombia van Miranda Cardinaal - WaarBenJij.nu Canoa! The beach - Reisverslag uit Ecuador, Colombia van Miranda Cardinaal - WaarBenJij.nu

Canoa! The beach

Blijf op de hoogte en volg Miranda

15 Juli 2013 | Colombia, Ecuador

Oh ik ben nog wat bijzonders van Quito vergeten te vertelen:
Mijn oplader van mijn mobile was voor vertrek gegrepen door Tess, maar gelukkig met een plakbandje ging het nog prima. Maar na 3 maanden ging het toch niet meer met het plakbandje.... Dus ik opzoek naar een oplader, nou nergens hebben ze het na er 3 x op uit te zijn geweest liep ik langs een loods... Daar waren een paar mannen met gekleurde draden in de weer. Dus ik loop naar binnen en vraag of ze het eventueel kunnen repareren? Ja hoor geen probleem en weg was de man. Een andere man gaf me een stoel en om de beurt wouden de mannen mij vermaken met vragen stellen of grapjes over en weer te maken. Na een half uur kwam de man terug en ja hoor gefikt! Cuanto cuesta? Nada niets, super lief van hem en helemaal gelukkig weer op pad.

Opweg naar Canoa...
Vroeg de bus in en op het bus station 5 min te laat voor de bus van 9 uur dus die van 9:30 die natuurlijk pas om 9:50 ging rijden haha...
Ik werd gelijk overladen door een alleraardigste man die me verder wou helpen in ieder geval zin had in een kletsje en niet van zijn moeder.
Chone hier zouden we 6 uur later aankomen dus waarschijnlijk om 16:00 daar moest ik overstappen. Nu bleek later dat ik daar moest overstappen naar san Vicente en dan nog eens op een bus moet springen naar Canoa een hele reis dus. De bus naar san Vicente ging ook pas om 17:30 rijden dus t zat ook niet mee... In de tussentijd waren alle mensen in het Spaans aan het praten tegen me, sommige verstond ik en andere helemaal niet. Eindelijk de bus ging rijden net op de valreep toch een patatje gekocht, wat ze hier tenminste in de bus langs brengen. Maar nog geen 5 min onderweg en de bus werd op een brug gereden, geen idee waarom maar dat we op onthoudt hadden was zeker. Ook ging hierna niet de eigenlijke bus chauffeur rijden maar de collega een jong broekie die graag even wou laten zien dat hij wel kan rijden....
Tenslotte werd de bus ook nog tot stilstand gebracht een van de inzittende wilden niet betalen in iedergeval daar leek het op, hup politie erbij, gelukkig was het snel opgelost! Daarna konden we de reis weer vervolgen...
In san Vinciente aangekomen moest ik een andere bus hebben, maar er was gelukkig weer iemand die voor me aan het zorgen was en me de juiste bus in heeft gestuurd. Binnen een uur was ik er en aan gezelschap geen gebrek. Als de stoel naast me leeg was was het binnen 5 min gevuld wel schattig!
Uiteindelijk nog een tip gekregen waar ik moest gaan slapen. Een mooie plek waar ik ook nog een korting heb gekregen van 12 naar

  • 15 Juli 2013 - 08:17

    Janske:

    Goed geregeld hoor van die oplader ;)
    Wat leuk ook dat die mensen zo graag willen helpen zeg.
    En hoe zag die mooie slaapplaats eruit? Klinkt als een paradijsje :)
    Plezier daar! Groeten ook aan Irene...

    Liefs van Janske

  • 15 Juli 2013 - 10:27

    Chantal:

    Hey Miran,

    Inderdaad echt super van die oplader! Good Karma heb je toch zeg! :) Lekker volop genieten van je reis dame, je maakt zo veel mee en het gaat zo hard de tijd. Die kleine Noah groeit hier ook als kool. Hij is uit zijn wieg gegroeid en slaapt sinds gisteren voor het eerst in zijn grote bedje (ledikant). Ben benieuwd naar je volgende avonturen. Ik zit hier lekker in t zonnetje op mn vrije dag, de zomer is eindelijk begonnen ook in Nederland.

    Kus!
    Chan

  • 16 Juli 2013 - 23:45

    Marga:


    Hallo Miranda,

    Moest wel even denken wie Tess was ,je konijn!! Fijn dat die oplader uiteindelijk zomaar gemaakt is.
    Ik vermoed dat je af en toe geen bus meer kan zien, maar gelukkig valt er daar van alles te beleven.
    Ik geniet van je avonturen.
    Gezellig dat Irene er nu is om al je avonturen te delen. geniet ervan!

    liefs, Marga

  • 17 Juli 2013 - 22:47

    Ferry:

    Nieuw nergens te krijgen maar ....repareren kunnen ze alles. Zo werkt dat in Zuid-Amerika.
    Ga lekker genieten en avonturen beleven samen met Irene. Veel plezier
    Ferry

  • 21 Juli 2013 - 11:59

    Roland:

    hallo miranda.

    leuk verhaal heb je weer geschreven topie hoor.
    en ja dat van die oplader is wel effe slim vind ik zo.
    en dat ze dat voor jou hebben gemaakt!
    en ook nog voor niets dat vind ik wel leuk voor jou.
    dat hoef je hier niet te vragen dat kost meestal wel geld hier in ons kleine landje.
    maar ja gewoon blijven lachen toch miranda.
    en dan die lange bus reizen ja even lekker hobbelen hoort er gewoon bij.
    bij zo,n mooie vakantie.

    en nu is je grote hards vriendin irene ook bij jou.
    en kunnen jullie saampjes lekker gaan genieten de komende weken.
    en ga er maar goed van genieten zo met jullie tweetjes.
    dat hebben jullie tweetjes wel verdiend hoor.

    nou miranda ik heb ook al iets op irene haar site gezet.
    wand dat had ik ireen belooft.
    en belofte maakt schuld .
    en die heb ik even afgelost hahaha.

    nou miranda ik ga weer even wachten op je nieuwe avonduren.
    samen met je hards vriendin irene.
    en maak er maar een dolle boel van met irene samen oke.

    oke miranda heel veel plezier voor jullie tweetjes.
    en lekker veel mee maken hoor.
    nou tot de volgende keer maar weer haha.
    van je lees syber ven en vriend roland doei doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Ecuador

Miranda op reis...

Recente Reisverslagen:

02 September 2013

De nachtmerrie chaco

01 September 2013

Argentinië, iguazul

28 Augustus 2013

De hereniging!

27 Augustus 2013

Spits in Sao Paulo

21 Augustus 2013

De mooiste ochtend die ik tot nu toe mee gemaakt h
Miranda

lol

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 74259

Voorgaande reizen:

16 Juli 2010 - 13 Maart 2011

Miranda op reis...

Landen bezocht: